نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلووات ارتش جمهوری اسلامی ایران

نیروگاه خورشیدی 20 کیلووات ارتش جمهوری اسلامی ایران

نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلووات ارتش جمهوری اسلامی ایران

مراسم افتتاحیه نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلو وات در مرکز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. بر اساس روابط عمومی SATBA، مراسم افتتاح این نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلو وات با حضور آقای محمدنژاد، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل SATBA و سرپرست، دکتر حیدری، رئیس مرکز بازنشستگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و گروه دیگری از مسئولان این مرکز در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۸٫ طبق گزارش، در ابتدای مراسم، دکتر حمید حسینی که مسئول این پروژه بود،

گزارش کارخانه نیروگاه و گفت که آن را با مرکز بازنشستگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت تابان انرژی مهر افریین به عنوان “کارفرما” و “پایگاه دانش” به کار گرفته شده است.

این نیروگاه سالانه حدود ۳۶ مگاوات ساعت برق تولید می کند. همچنین ۷۲ پنل خورشیدی هر کدام با ظرفیت ۲۷۰ وات و هزینه سرمایه ۱۱۰ میلیون تومان در این نیروگاه نصب می شود.

این درآمد ماهانه ۲٫۵ میلیون تومان است. گزارش می افزاید آقای محمدنژاد امید خود را ابراز کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیتی که انجام داده اید، امیدواریم که مدل خوبی برای بخش های دیگر باشد. در پایان مراسم، دکتر حیدری خاطر نشان ساخت که ما سرمایه انسانی را با بیش از ۳۰۰،۰۰۰ نفر در سراسر کشور داریم و آماده هستیم که در سال آینده در مجتمع های مسکونی مانند شهرک امید و شهرک اکباتان برویم . اگر مقامات مربوطه به ما زمین بدهند، ما بیشتر برای ساخت نیروگاه های خورشیدی در نقاط مختلف ایران تلاش خواهیم کرد.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
سرمایه گذاری کره جنوبی نیروگاه خورشیدی در ایران
نوشتهٔ بعدی
درآمدزایی افراد تحت پوشش کمیته با احداث نیروگاه خورشیدی

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سید عباس لطیفی
    دسامبر 3, 2021 8:22 ق.ظ

    با سلام و وقت بخیر
    با توجه به وضعیت خطرناک استفاده از فرآورده های فصیلی که جهان با آن روبروست و جهانی شدن بسمت استفاده از نیروگاههای تولید برق پاک و خورشیدی بنظر میرسد اگه این طرح در کشور ما پشتیبانی شود و به سرانجام برسد بسیار عالی و برای نسل‌های بعد از ما مثمرثمر خواهد شد .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست