ایران برنامه ۶۰ میلیون دلاری برای انرژی خورشیدی در این سال دارد

ایران برنامه 60 میلیون دلاری برای خورشیدی در این سال دارد

ایران برنامه ۶۰ میلیون دلاری برای انرژی خورشیدی در این سال دارد

براساس گزارش های اخیر، ایران، برنامه های خود را در سال جاری ۶۰ میلیون دلار برای پروژه های انرژی خورشیدی PV صرف می کنند.این نشان دهنده میزان قابل ملاحظه ای در سرمایه گذاری ایران در انرژی خورشیدی است – که از سال گذشته فقط ۱۲ میلیون دلار بود.

گزارش شده است که تمرکز روی مناطق روستایی است که به طور قطع به طور کامل وابسته به ژنراتورهای دیزلی هستند – یک استراتژی خوب، مناطق دورافتاده روستایی قطعا یکی از مکان هایی هستند که PV خورشیدی واقعا درخشان است.

ایران اخیرا قوانین جدید را تصویب کرد

به گفته یکی از مقامات ارشد وزارت انرژی ایران، کشور ایران اخیرا تعدادی از قوانین جدید را تصویب کرد که هدف آنها تشویق و حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در پروژه های انرژی تجدید پذیر است. به طور مشخص، یکی از این ها یک تعرفه خوراکی است که در ابتدای سال ۲۰۱۴ آغاز شده است – که از طریق پرداخت هزینه بر روی صورتحساب برق تامین می شود.

دولت ایران نیز ظاهرا تعداد زیادی از پنل های خورشیدی را روی سقف های اطراف کشور نصب کرده است – در همه جا از مساجد، مدارس، ساختمان های دولتی – بیش از ۱۰۰۰ محل .

این گزارش در مورد اعلام قبلی کشور در مورد طرح خود برای نصب بیش از ۵ گیگابایتی ظرفیت جدید انرژی تجدید پذیر به سال ۲۰۱۸ می باشد. در میان انرژی خورشیدی و انرژی باد، ظرفیت جدید افزایش قابل توجهی در ظرفیت کل انرژی تجدیدپذیر کشور خواهد داشت.

مشاهده-پنل-خورشیدی

, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
راه اندازی نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی در چین
نوشتهٔ بعدی
ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر نصب شده به ۶۷۰ مگاوات رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست