حقیقت هایی درباره کمبود مالی نیروگاه خورشیدی تجاری

نیروگاه خورشیدی تجاری

نیروگاه خورشیدی تجاری کوچک مقیاس یک بازار فعال با طیف وسیعی از ارائه دهندگان تأمین مالی است. این بر خلاف اعتقاد گسترده به این صنعت است که تجارت کوچک “کمینه” است .

مشتریان کوچک تجاری و غیرانتفاعی به طور مرتب پروژه های نیروگاه خورشیدی تجاری خود را با تعدادی از سرمایه داران که دارای پرونده های مالی چند میلیارد دلاری هستند، تامین می کنند. بزرگترین سرمایه گذاران پروژه های نیروگاه خورشیدی تجاری با سرمایه گذاری در پروژه های مربوط به انرژی و تجهیزات غیر انرژی مورد استفاده قرار می گیرند.

تامین مالی موفقیت آمیز بستگی به یک مشتری واجد شرایط و سرمایه گذار با تجربه و با سرمایه خوب و همچنین یک فروشنده ماهر دارد. ما این سه معیار کلیدی زیر را بررسی می کنیم.

۱- ساخت کارخانجات مالی نیروگاه خورشیدی تجاری: املاک، همکاران، و عملیات سرمایه داران نیاز به معامله دارندگان اموال .

اغلب کسب و کارها قابل رویت هستند – خرده فروشی، رستوران ها، دفاتر – که یک توسعه دهنده نیروگاه خورشیدی تجاری ممکن است به آن نزدیک شود. با این حال، مالکیت واقعی مالکیت معیارهای اعتباری بحرانی در هنگام درخواست تامین مالی تجهیزات درازمدت است.

محتوای اسپانسر شده توسط بررسی های نیروگاه خورشیدی ؟

آیا سقف من باید برای نیروگاه خورشیدی تجاری به سمت جنوب مواجه شود؟

اگر شما به دنبال نصب یک سیستم نیروگاه خورشیدی تجاری در خانه خود هستید، می خواهید پانل های خود را جهت دریافت حداکثر قرار گرفتن در معرض نورخورشید قرار دهید. اما کدام جهت را فراهم خواهد کرد؟ و اگر سقف شما این جهت را نداشته باشد چه؟ آیا هنوز قادر به صرفه جویی در انرژی نیروگاه خورشیدی هستید ؟ در مورد نصب پنل های نیروگاه خورشیدی تجاری بیشتر بدانید که ما موقعیت خود را کشف می کنیم  و این که چگونه بر تولید انرژی شما اثر می گذارد.

معیارهای اعتبار در میان وام دهندگان، شرکت های اجاره ای و سرمایه گذاران PPA توجهی متفاوت است. با این حال، موضوع مشترک است که ما همه به دنبال قرارداد با صاحبان املاک و مستغلات، نه مستاجران. اگر یک دلیل سازمان برای بی اعتمادی وجود داشته باشد، اموال ارزشمندی خواهد بود که کل اعتباردهندگان را به خود اختصاص می دهد.

کار با شرکای تأمین مالی تأسیس شده که دارای سوابق در (و خارج از) نیروگاه خورشیدی تجاری هستند.

در اینجا جایی است که تجارت ایجاد می شود: مشتری ممکن است چندین پیشنهاد مالی داشته باشد و ممکن است فرض کند که همه پیشنهادات به طور مساوی قابل قبول است، درست مانند انتخاب وام های مسکن درخت وام. (به یاد داشته باشید “هنگامی که بانک ها رقابت می کنند، شما برنده می شوید”)؟ به غیر از آن – همانطور که با بخش وام دادن – بعضی از داوطلبان ممکن است وام دهنده های معتبر باشند که مشتری آن ها را تصدیق می کند.

این یک اثر “اسلات ماشین” را ایجاد می کند: شاید پروژه سریعا به میزان قابل توجهی تامین شود – اما احتمال بالایی وجود دارد که هرگز به هیچ وجه مالی نمی شود.

اگر مشتری چند سوال مهم را از قبل پرسید، حقیقت در مورد شرکای تامین مالی بالقوه به وضوح ظاهر خواهد شد:

آیا شما موافقتنامه مالی خود را برای مدت قرارداد خود دارید؟ مشتری باید دقیقا بداند که چه زمانی به توافق ۱۰ تا ۲۰ ساله متکی خواهد بود. یک شرکت تأمین مالی پایداردارایی را در ترازنامه خود نگه می دارد.

چند پروژه خورشیدی برای شما پرداخت کرده اید و تأمین مالی را آغاز کرده اید؟ جایگزین های قابل ملاحظه تامین مالی، ده ها تن از سرمایه گذاری خورشیدی فعال، حداقل دارد. هنرمندان واقعی صدها نفر خواهند داشت. تازه واردان سعی خواهند کرد مشتریان را با تعدادی از پروژه ها در “خط لوله” خود خیره کنند و از پاسخ دادن به این سوال اجتناب کنند.

چه کسی تامین سرمایه برای تامین مالی و چه کسی جذب اعتبار مالیاتی فدرال است؟ پاسخ باید منطقی و بدون هیچ گونه عدم اطمینان در مورد گذشته یا آینده باشد. یک حزب تامین مالی قابل قبول پاسخ دقیقی را ارائه می دهد که توضیح می دهد چگونه هر مرحله از تامین مالی از ساخت و ساز به سرمایه گذاری طولانی مدت انجام می شود.

آیا حزب تامین مالی شما را مجبور به امضای قرارداد خود می کند؟ بازرگان جدید بدون سرمایه مشتری را به امضای قرارداد خود می کشد تا بتواند پروژه را برای خرید سرمایه خریداری کند. شرکت مالی تأسیس شده بر ارزیابی تمرکز خواهد کرد

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چگونه پنل های خورشیدی کار می کنند؟
نوشتهٔ بعدی
از نیروگاه خورشیدی درآمد کسب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست