چه زمانی باید برای آب آشامیدنی بخار آب و پانل های خورشیدی را مخلوط کنیم ؟

چه زمانی باید برای آب آشامیدنی بخار آب و پانل های خورشیدی را مخلوط کنیم ؟

چه زمانی بخار آب و پانل های خورشیدی را مخلوط می کنید؟ آب آشامیدنی را تمیز کنید! مزایای انرژی خورشیدی بی حد و حصر است!

بله، درست شنیدید شما می توانید آب آشامیدنی خالص را با استفاده از خورشید و هوا ایجاد کنید! بسیاری از مکانها بدون هر دو این منابع به آسانی در دسترس نیستند.

پاک کردن آب شما با انرژی خورشیدی

Mass-Water Zero، واقع در خشکی آریزونا، سیستم های فتوولتائیک خود را برای رسیدن به این شگفتی طراحی کرده است. سیستم های آنها بخار آب را از هوا گرم می کنند. هنگامی که بخار خنک می شود، مردم می توانند آب تصفیه شده ایجاد شده از این روند را بخورند.

سیستم، به نام منبع، می تواند بسیاری از مشکلات آب شیرین را در کشورهای کمتر توسعه یافته حل کند. فقط یک منبع پانل فتوولتائیک می تواند آب کافی برای نگهداری خانواده ای از چهار چاه هیدراته تولید کند. این شرکت کلمه ای را به شما می دهد

ساير سيستم ها سعي در بهبود آب پاشيده دارند و بعضي از آنها موفقيت زيادي به دست آورده اند. به عنوان مثال، کتاب قابل اشتعال از نقره یا مس در صفحات خود برای حذف ناخالصی استفاده می کند.

با این حال، این فیلترها همیشه به یک منبع آب نیاز دارند، چه خالص یا چه نباشد. اکثر مردم تصور نمیکنند آب خود را از هوا بگیرند، اما منبع دقیقا این تعجب را انجام می دهد.

شما ممکن است فکر کنید، “چگونه شما می توانید قدرت برای پانل های منبع به خانواده هایی که برق ندارند؟”

با توجه به Duke Energy International، Source نياز به قدرت ندارد. دیگر سیستم های خورشیدی آب نیاز به کار خود دارند. این واقعیت که پانل های توان خورشیدی منبع بدون برق می توانند ارزش خود را برای کشورهای جهان سوم افزایش دهند.

پروژه های پاک شده خورشیدی

در حال حاضر، Zero Mass Water به آب اکوادور در آب آشامیدنی خود رسیده است. اکوادور زمین های حاصلخیزی را برای بهبود آب خود فراهم می کند.

در حالی که این کشور میزان بارش زیادی را می بیند، اغلب آنها آب آشامیدنی را کوتاه می کنند. بیش از ۲۰۰،۰۰۰ نفر باید آب خود را از کامیون ها با قیمت بالا خریداری کنند.

Zero Mass Water در حال حاضر سیستم های خود را در Guayaquil، اکوادور راه اندازی کرده است. آنها منبع را در مکان های مختلف نصب کرده اند، از جمله خانه ها و مرکز هایی که مراقبت های پزشکی را فراهم می کنند.

بنیاد کلینتون همچنین برنامه های مربوط به پروژه های تأمین مالی در پرو و ​​شیلی را ذکر کرده است. علاوه بر این، Zero Mass Water پروژه های خود را در اردن منتشر کرده است. این امر به پناهندگان سوری اجازه دسترسی به آب آشامیدنی خوب را می دهد، که به طور بالقوه به صدها هزار نفر کمک می کند.

این سیستم تولید آب می تواند در کشورهای کمتر توسعه یافته زندگی کند. این نه تنها آب آشامیدنی را برای بسیاری از مردم فراهم می کند، بلکه باعث بهبود سلامت و رفاه روزانه نیز خواهد شد.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ظرفیت برق خورشیدی جهان تا سال ۲۰۲۳ به یک تریلیون وات می‌رسد
نوشتهٔ بعدی
ذخیره انرژی در کالیفرنیا در حال حاضر برای به دست آوردن چطور است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست