کرواسی نیروگاه خورشیدی ۵/۶ مگاواتی

کرواسی نیروگاه خورشیدی 56 مگاواتی

کرواسی نیروگاه خورشیدی ۵/۶ مگاواتی را در Cres تولید خواهد کرد

کرواسی قصد دارد یک نیروگاه خورشیدی ۶٫۵ مگاواتی را در منطقه جزایر کرس و لشینیج در بخش شمالی دریای آدریاتیک نصب کند. این کارخانه جدید ۱۷ هکتار را پوشش خواهد داد و حدود ۸٫۵ میلیون کیلووات ساعت برق تولید می کند. این مقدار برای خانوارهای محلی کافی است، اما حساب های انرژی آنها ارزان تر نخواهد بود.
پروژه جدید نیروگاه خورشیدی Orlec – Trinket – East در Orlec، بزرگترین روستای Cres ارائه شده است.

نمایندگان موسسه برنامه ریزی فضایی شهرستان پیمورورکو-گورانسکا و آژانس انرژی منطقه ای کوارنر یک طرح پیشنهادی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

خلیج کوارنر، همچنین به عنوان خلیج کوارنر شناخته می شود، در دریای شمال دریای مدیترانه واقع شده است که بین شبه جزیره ایستری و سرزمین اصلی شمال غربی کرواسی قرار دارد. خلیج بخشی از آب های داخلی کرواسی است. بزرگترین جزایر در کوارنر، علاوه بر Cres و Lošinj، Krk، Pag و Rab هستند.

حداکثر ارتفاع ماژول خورشیدی ۳ متر است، به طوری که نیروگاه خورشیدی آینده در محیط مناسب خواهد بود. آنچه که برای مردم محلی اهمیت دارد این است که گوسفندان خود را قادر به نگهداری چمنزار در زمین که گیاه نصب می شود، از آنجا که گردآورنده های خورشیدی جاده ها را مسدود نخواهند کرد.

با این وجود، نیروگاه جدید مزایای مالی را برای خانوارها به ارمغان نخواهد آورد، زیرا طبق مقررات کرواسی، برق تولیدی به صنعت برق برق کرواسی (HEP) تحویل خواهد شد و سپس با قیمت استاندارد توزیع خواهد شد.

انرژی خورشیدی به اندازه کافی در کرواسی استفاده نمی شود
کرواسی روزهای آفتابی فراوانی دارد اما از آن به اندازه کافی استفاده نمی کند. این در کنفرانس اخیر “نقش گردشگری در انتقال انرژی”، که توسط Greenpeace کرواسی برگزار شد، تأکید شد.

کنفرانس یادآور شد که جهان به مرحله انتقال انرژی وارد شده است تا سال ۲۰۵۰ به طور کامل به انرژی پاک و انرژی های تجدید پذیر تبدیل شود.

نمایندگان سازمان های جامعه مدنی، موسسات دولتی، تولید کنندگان انرژی و سایر شرکت کنندگان نتیجه گرفتند که کرواسی با ۳۰۰ روز آفتابی در طول سال، از منابع طبیعی عظیم آن به نحوی استفاده نمی کند.

Tomić، مدیر Greenpeace کرواسی، گفت که وضعیت حتی بدتر است – با تمام آن روزهای آفتابی، کرواسی در پایین لیست اروپا در مورد مصرف انرژی خورشیدی است.

, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
منابع انرژی تجدید پذیر، استفاده از انرژی پاک
نوشتهٔ بعدی
ریسک قراداد های EPC با شرکت های خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست