انتخاب پنل خورشیدی با کیفیت بالا و کارآمد

انتخاب پنل خورشیدی با کیفیت بالا و کارآمد

انتخاب پنل خورشیدی با کیفیت بالا و کارآمد

انتخاب یک پنل خورشیدی با کیفیت بالا از صدها مدل مختلف و تولید کنندگان می تواند یک کار بسیار دشوار باشد. در اینجا ما راهنمای انتخاب بهترین پنل ها را بر اساس کیفیت، کارایی، قابلیت اطمینان، عملکرد و بازده سرمایه گذاری ارائه می دهیم. ما همچنین بینش هایی را در مورد بسیاری از نوآوری هایی که برای بهبود کارایی و عملکرد پنل خورشیدی مورد استفاده در بررسی دقیق تکنولوژی خورشیدی ارائه می شود، ارائه می دهیم

محبوب ترین پنل های خورشیدی

علاوه بر بهترین تولیدکنندگان، چند مدل وجود دارد که از میان متخصصان ما و بسیاری از نصب کنندگان به دلیل کیفیت ترکیب، کارایی، عملکرد و ارزش بالا استفاده می شود. این پنل ها نیز بسیار محبوب هستند، به ویژه طیف وسیعی از ماژول های Sunpower، REC، LG و Q-cell ها، ثابت شده است.

 

پنل خورشیدی LG neon

پنل خورشیدی LG neon:

تاریخچه شرکت
ال جی دارای تاریخچه طولانی در فتوولتائیک خورشیدی است که بیش از ۳۰ سال پیش آغاز شده است، زمانی که آنها برای اولین بار در سلولهای بلوری سیلیکون شروع به تحقیق کردند. ۲۰ سال آینده تحقیق و توسعه پایهی جامد را پیش از آنکه LG شروع به تولید ماژول PV در مقیاس بزرگ در سال ۲۰۰۹ در تاسیسات خود در Gumi، کره جنوبی کرد، بنیان گذاشت. ال جی خورشیدی یک شرکت تابعه از شرکت LG بزرگ، شرکت چند ملیتی کره جنوبی با بیش از ۲۲۰،۰۰۰ کارمند در سطح جهانی و درآمد کل ده ها میلیارد دلار است.

پنل های نئون LG با استفاده از سلول های نوع N تک سلولی با کارایی بالا با فن آوری پیشرفته شبیه به سلول های PERC همراه با فن آوری سیم باریک سیم سیمان برای بهبود بهره وری و عملکرد. Neon 2 از ۳۲۵W تا ۳۳۵W توان در حال حاضر تحت پوشش ۲۵ ساله گارانتی محصول و بالاتر از حد متوسط عملکرد ضمانت ۸۶٪ ظرفیت حفظ شده پس از ۲۵ سال است.

پنل های LG همچنین دارای قاب هایی با امتیاز بسیار بالایی هستند که آنها را یکی از قوی ترین پنل ها در بازار می کند. جهت مشاهده محصولات پنل خورشیدی LG  کلیک کنید

 

 

پنل خورشیدی Mono x Plus

پنل خورشیدی Mono x Plus

نسل پنجم LG Mono X® Plus ارائه می دهد ضمانت های طولانی و بهره وری بالاتر، قاب بندی قوی و بزرگترین پانل بارگذاری باد استرالیا است. ویژگی های LG Mono X® Plus عبارتند از دوام، نصب مناسب و ظاهر زیبایی شناسی. جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده پنل خورشیدی Mono x plus کلیک کنید.

 

پنل خورشیدی Hanwha Q Cells

پنل خورشیدی Hanwha Q Cells ( کیوسل )

سلول های Hanwha Q که قبلا بعنوان Cell Q شناخته شده اند در سال ۱۹۹۹ به سرعت در حال افزایش محبوبیت به عنوان یک گزینه پانل متوسط تا بالا پایان برای بسیاری از نصب کننده های خورشیدی است، زیرا این شرکت از ماژول های پیشرفته جدیدی از جمله جدید Q.Peak Duo از ماژول های سلول های شکسته با ۶ اتوبوس و تا ۱۹٫۳٪ بهره وری. جهت مشاهده محصولات پنل کیوسل کلیک کنید

 

پنل خورشیدی زنشاین

پنل خورشیدیZnshine  ( زنشاین )

پنل خورشیدی ZNSHINE تولید ماژول های خورشیدی با کیفیت بالا را در مقیاس های مختلف و طرح های مختلف برای اهداف و مقاصد مختلف – از نصب و راه اندازی کمپارتمان های خورشیدی به نقطه نیروگاه های فتوولتائیک در مقیاس بزرگ. گروه ZNSHINE در Jintan در سال ۱۹۸۸ در چین تاسیس شد . جهت مشاهده محصولات پنل زنشاین اطلاعات بیشتر کلیک نمایید.

 

پنل خورشیدی Winaico M6 PERC

پنل خورشیدی Winaico M6 PERC

ماژول های Winaico M6 PERC از ۳۱۰ تا ۳۱۵ وات به خاطر کیفیت ساخت بسیار بالا، خدمات عالی و ۱۵ سال گارانتی سازنده، به شدت مورد توجه نصب کنندگان قرار گرفته است.

Winaico یک تولید کننده کوچکتر با شهرت خوبی برای قابلیت اطمینان و عملکرد است که توسط نتایج برجسته دنیای واقعی در مرکز آزمایشی دانش صحرای استرالیا پشتیبانی می شود. پانل Winaico پانل دارای قاب های بسیار قدرتمند با استفاده از اکستروژن آلومینیومی عمیق و منحصر به فرد گوشه ای برای حداکثر استحکام است.

 

 

پنل خورشیدی REC TwinPeak 2

پنل خورشیدی REC TwinPeak 2

طیف مشهور TwinPeak پنل با تکنولوژی سلول PERC استفاده از سلول های نیمه برش در فرمت ماژول split با بخش های بالا و پایین تر ترکیب در جعبه اتصال مرکزی. قالب سلول نیمی از کارایی را افزایش می دهد و کارایی را به خصوص در شرایط نیمه تاریک بهبود می بخشد. پانل های پیک N-P پکیج جدید از REC، طرح نیمه پانل را در سطح بعدی با استفاده از سلول های سیلیکونی N-type با خلوص بالا پر می کند.

, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پنل خورشیدی درجه ۱ چیست؟
نوشتهٔ بعدی
پنل خورشیدی قابل حمل در عشایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست