پنل خورشیدی درجه ۱ چیست؟

پنل خورشیدی درجه 1 چیست؟

پنل خورشیدی درجه ۱ چیست؟

یک اصطلاح رایج که شرکت های فروش و تولیدکنندگان از آن استفاده می کنند پنل خورشیدی درجه ۱٫ رتبه بندی درجه توسط شرکت سرمایه گذاری جدید انرژی بلومبرگ توسعه داده شد و اساسا برای ارزیابی ثبات مالی استفاده می شود.

متاسفانه پنل خورشیدی درجه ۱  به این معنی نیست که پنل خورشیدی  بالاترین عملکرد یا کیفیت را ارائه می دهد. با بیشتر سازندگان پنل خورشیدی ، در حال حاضر به عنوان درجه ۱ رتبه بندی شده است، مهم تر از همیشه به دانستن اینکه چگونه یک پنل خورشیدی با کیفیت بالا و قابل اعتماد را تشخیص دهیم؟  که ما در جزئیات کیفیت پنل خورشیدی توضیح می دهیم  >>کلیک کنید

 

پنل خورشیدی

به طور خلاصه، ماژول های فتوولتائیک خورشیدی (PV) یا به سادگی پنل های خورشیدی در طی ۳۰-۴۰ سال گذشته تغییرات زیادی در عملکرد اساسی داشته اند. تقریبا تمام پنل خورشیدی هنوز از سلول های سیلیکونی برای تبدیل نور خورشید به برق DC استفاده می کنند. آنچه که به طور چشمگیری تغییر کرده است، کارایی سلول ها و همچنین کاهش هزینه های بزرگ برای ساخت صفحات است که از سال ۲۰۰۸ بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است.

چگونگی انتخاب یک پنل خورشیدی با کیفیت

بر خلاف انژکتور های خورشیدی، بزرگترین مشکل در مقایسه با پنل های خورشیدی این است که آنها به طور کلی بسیار شبیه به هیچ چیز مشخصی برای تشخیص بین محصولات با کیفیت بالا نیستند.

رتبه بندی رایج “رتبه ۱” نیز گمراه کننده است و تضمین نمی کند و پنل از نقص ها آزاد است یا در طول عمر سیستم انجام خواهد شد. رتبه بندی درجه توسط شرکت سرمایه گذاری جدید انرژی بلومبرگ برای رتبه بندی تولید کنندگان پنل های خورشیدی از لحاظ ثبات مالی، به این معنا نیست که پنل خورشیدی با بالاترین عملکرد و یا کیفیت. ارائه می دهد  به همین دلیل است که شهرت و تاریخ تولید کنندگان به همان اندازه کیفیت درک شده آنها اهمیت دارد.

SunPower و LG انرژی دو تولید کننده به طور گسترده ای شناخته شده به عنوان تولید برخی از بالاترین کیفیت ماژول های خورشیدی با کمترین تخریب در طول زمان و بهترین شرایط گارانتی

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
انرژی های تجدید پذیر در سراسر كشور ایران
نوشتهٔ بعدی
انتخاب پنل خورشیدی با کیفیت بالا و کارآمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست