ایران برای آینده ای روشن به نیروگاه خورشید و نور خیره شده است

ایران برای آینده ای روشن به نیروگاه خورشید و نور خیره شده است

در این روستا در تپه های خشک ایران روستایی، پنل های خورشیدی یارانه ای در پشت بام خانه ها برق مورد نیاز را فراهم می کنند و نماد شفاف تلاش های جمهوری اسلامی برای از بین بردن سوخت های فسیلی و قدرت هسته ای.

رئیس جمهور حسن روحانی در سال گذشته هزینه های خود را در پروژه های انرژی خورشیدی دو برابر کرده است و از روزهای ۳۰۰ روزه آفتابی ایران استفاده می کند که زمین های شگفت انگیز آن را یکی از بهترین نقاط کره زمین برای میزبانی پانل های خورشیدی می کند. در حالی که برای محیط زیست خوب است. همانطور که جمهوری اسلامی یارانه ها را کاهش می دهد و زمانی که بنزین ارزان تر از آب معدنی بطری ساخته می شود، فشار به سوی انرژی خورشیدی پایدار می تواند به دولت کمک کند صرفه جویی در هزینه و تقویت تحریم ها را از بین ببرد.

سامان میرادی، یکی از مقامات ارشد دولتی مسئول پروژه های خورشیدی، گفت: “تغییر بزرگی در ساخت ایران است.”

ایران، که حدود ۸۰ میلیون نفر خانه دارد، یک نیروگاه سوخت فسیلی است، حتی در خاورمیانه غنی از نفت خام. این خانه به اندازه چهارمین ذخایر نفتی ثابت شده و ذخایر گسترده گاز طبیعی جهان است.

آقای روحانی، آینده ای روشن در خورشید را در نظر می گیرد و ۶۰ میلیون دلار در سال جاری در پروژه های خورشیدی صرف می کند در مقایسه با ۱۲ میلیون دلار سال گذشته. به ویژه می خواهد هدف قرار دادن جوامع روستایی را که عمدتا از خدمات دولتی در سراسر کشور قطع شده است. در سیچانلو، یک شهرک ۲۰۰ کیلومتری شمال غرب تهران، هفت خانواده که در اینجا زندگی می کنند، به تولید ژنراتورهای بنزینی برای تولید برق متکی بودند.

در حال حاضر، بیش از دو ده پانل خورشیدی از پشت بام های اطراف درخشان است. با استفاده از یک سوئیچ، برق ذخیره شده در باتری های از پانل های خورشیدی، خانهی خانواده های روستا را روشن می کند.

“در گذشته ما از ژنراتورهای قدرت موتور بنزینی استفاده کردیم تا نیازهای برق ما را در صورت عدم وجود یک شبکه تامین کند. برای سوخت نیاز به نگهداری داشت، که هزینه بود. نیز سر و صدای فراوانی داشت و باعث آلودگی شد.” “اما انرژی خورشیدی رایگان است. این سوخت تجدید پذیرو زندگی ما را برای ما آسان ساخته است. ”

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آمادگی برای نصب ۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در سال جاری
نوشتهٔ بعدی
ژنراتور توان خورشیدی SPHERICAL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست