تأثیر گیاهان بومی در مزارع خورشیدی

تأثیر گیاهان بومی در مزارع خورشیدی

افزودن گیاهان به مزارع خورشیدی، منافع بسیاری را برای اهداف اولیه برای کاهش انتشار کربن و گسترش انرژی تجدید پذیر ارائه می دهد. جوردن مکنیک، تحلیلگر اصلی انرژی زمین آب و زمین با آزمایش ملی انرژی تجدید پذیر (NREL) که تحقیقاتی را در زمینه  انرژی انجام می دهد، می گوید: “توسعه خورشیدی در مقیاس وسیع اتفاق می افتد، زیرا از زمین های کشاورزی یا زمین های استفاده نشده به پروژه های خورشیدی تبدیل می شوند.” تأثیر گیاهان بومی و زراعی که در مزارع خورشیدی رشد می کنند. “این نشان دهنده یک فرصت شگفت انگیز برای بهبود کشاورزی ما و بهبود امنیت غذایی ما در هنگام توسعه انرژی در همان زمان است.”

مزارع خورشیدی تولید انرژی و مواد غذایی می کنند

گرده افشانی ها برای کشاورزی مدرن و جهان طبیعی حیاتی است. اگر ما در مورد عرضه مواد غذایی خود مراقبت کنیم، باید درباره گرده افشانان مراقب باشیم. گرده افشانی ها برای تولید اکثر غذاهای ما حیاتی هستند و در عین حال مزایای اقتصادی را برای جوامع کشاورزی فراهم می آورند. سی درصد تولید جهانی مواد غذایی به گرده افشانی حشرات وابسته است.

گرده افشانی-مزارع خورشیدی

گرده افشان ها گروهی هستند که عمدتا از حشرات تشکیل شده اند – بلکه بعضی از پرندگان و پستانداران – که به وسیله انتقال گرده از یک قسمت از گیاه گل به دیگری کمک می کند تا گیاهان را بارور کند. تقریبا تمام گیاهان گلدار نیاز به برخی از نوع بارور خارجی دارند.

میزان تلفات در بین جمعیت گرده افشان ها در سال های اخیر افزایش یافته است. از لحاظ تاریخی، زنبورها در طول زمستان سالانه از حدود ۱۵ درصد از کندوهای خود را می بینند، اما از سال ۲۰۰۶، تلفات سالانه به طور متوسط ۳۰ درصد است. علاوه بر کاهش جمعیت زنبور عسل، تعداد پروانه های پادشاهی در سال های ۲۰۱۳-۲۰۱۴ کمترین میزان را تجربه کرده اند و جمعیت های زنبور عسل نسبتا کمتر مورد مطالعه نیز در حال کاهش است. این کاهش، تهدیدی برای اقتصاد و محیط زیست است.

کشاورزان در سراسر کشور و در سراسر جهان به گرده افشان های بومی متکی هستند و زنبورها را کنترل می کنند تا محصولات خود را گرده افشانی کنند. زنبور عسل گرده افشانی بیش از ۹۰ محصول کشت صنعتی در شمال امریکا را تهیه می کند و ۸۷ مورد از ۱۱۵ محبوب ترین محصولات کشت در جهان به گرده افشانی حیوانات متکی هستند.

گرچه بسیاری از محصولات، مانند ذرت و سویا، گرده افشانی نمی کنند، گرده افشانی ها هنوز برای کشاورزی میدوودسترین ضروری هستند. محصولاتی مانند سیب، سیب زمینی سرخ کرده، هلو، انواع توت ها، کدو تنبل نیاز به گرده افشانی حشرات دارند. بدون گرده افشانی، این محصولات ممکن است قادر به تولید گل و میوه نشوند. اگر آنها گل داشته باشند، میوه ممکن است کوچکتر یا تغییر شکل داده شود، و آنها را به مصرف کننده کمتر جذب می کند. کشاورزان، بدون گرده افشان کافی برای گرده افشاندن محصولات خود، محصولات پایین تر و محصولات با کیفیت پایین را کاهش می دهند که باعث کاهش درآمد می شود.

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
دستیابی به ۵۰۰۰ مگاوات برق نیروگاه تجدید پذیر در ایران
نوشتهٔ بعدی
کارآمد ترین خودرو در جهان توسط خورشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست