حمایت از انرژی تجدید پذیر در امارات متحده عربی (ابوظبی)

حمایت از انرژی تجدید پذیر در امارات متحده عربی (ابوظبی)

حمایت از انرژی تجدید پذیر در امارات متحده عربی (ابوظبی)

شرکت مولد فزاینده انرژی مشارکت، همراه با اداره آب و برق ابوظبی (Adwea)، به طور مشترک در پشت بام خورشیدی فتوولتائیک (PV) در ۱۱ ساختمان دولتی و خصوصی در ابوظبی، از جمله مسجد شیخ سلطان بن زاید (۵۵ کیلو وات)، تاج (۱۰۰ کیلو وات)، شرکت توزیع ابوظبی (۱۲۵ کیلو وات)، مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی (۱۰۰ کیلو وات)، سالن پرنس (۳۰۰ کیلو وات)، آلمامورا (۲۱۰ کیلو وات)، موساد علم و صنعت مسدر (۱ مگاوات)، شهرداری ابوظبی ، باشگاه مسلح (۱۰۰ کیلو وات)، مدرسه علامه امین (۵۰ کیلو وات)، تکنولوژی هواپیما ابوظبی (۳۰۰ کیلو وات) و ویلا خصوصی (۱۵ کیلو وات).

۲٫۳ مگاوات پنل های PV در پشت بام ها ۴٫۰۲۵ گیگا یات ساعت برق تولید می کنند و در حدود ۳٫۲۲۰ تن دی اکسید کربن در سال صرفه جویی می کنند. هدف از پروژه آزمایشی، حمایت از انرژی های تجدید پذیر در داخل امارات متحده عربی، بررسی و اثبات توانایی های ساخت تاسیسات یکپارچه PV برای کمک به پاسخگویی به نیازهای برق آتی ابوظبی است.

دکتر سلطان الجبر، مدیر اجرایی موساد، گفت: “ما بسیار خوشحال هستیم که با نهادهای دولتی همکاری کنیم تا دسترسی انرژی تجدیدپذیر را به جمعیت ابوظبی گسترش دهیم. مشارکت ما در این پروژه بخشی از ماموریت مزدار است که به رهبری بیشتر توسعه و اجرای انرژی های تجدید پذیر در ابوظبی. تاسیسات خورشیدی در پشت بام های PV توانایی کمک به اهداف انرژی تجدید پذیر ابوظبی را دارند. ”

عبدالله آل نعیمی، مدیر کل ادوای، گفت: “Adwea افتخار دارد که بخشی از ابتکار دولت در انرژی تجدید پذیر باشد و استراتژی های آن از تأسیس انرژی تجدید پذیر در امارات ابوظبی حمایت می کند. با همکاری با نهادهای دیگر ما رویکرد چند مرحلهای به انتخاب تکنولوژی و اجرای آن برای تشویق و حمایت از تحویل اهداف انرژی تجدیدپذیر دولت اتخاذ خواهد کرد. این پروژه آزمایشی مثال خوبی از این رویکرد مشارکتی است. “

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ارزان ترین روش تولید برق چیست؟
نوشتهٔ بعدی
دستیابی به ۵۰۰۰ مگاوات برق نیروگاه تجدید پذیر در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست