نسل انعطاف پذیر و قابل حمل برق خورشیدی در اینجاست

نسل انعطاف پذیر و قابل حمل برق خورشیدی

نسل انعطاف پذیر و قابل حمل برق خورشیدی در اینجاست

تا به امروز، تولید برق خورشیدی  در شبکه برق در اکثر نقاط در شرایطی که به عنوان یک سناریو ضروری است شناخته می شود. این بدان معنی است که تمام برق خورشیدی تولید شده باید در شبکه استفاده شود. زمانی که انرژیهای تجدید پذیر فناوری نوین جدید بود، این سناریو حساس بود.

با این حال، چون نفوذ خورشید افزایش یافته است، این سناریو “نیاز به انجام” شروع به ایجاد مشکلات بزرگ برای فن آوری نسل دیگر، چرا که برق خورشیدی  می تواند کمی بالاتر یا پایین تر از پیش بینی است و بنابراین نیاز به یک منبع انعطاف پذیر نسل برای حمایت از آن است.

امروزه این انعطاف پذیری از سوی کارخانه های تولید گاز طبقۀ گاز طبیعی تامین می شود که می تواند برای نوسانات تولید برق خورشیدی به سمت بالا و پایین حرکت کند و برخی از صاحبان نیروگاه های گاز نگران هستند که رفع اضافی باعث خراب شدن دارایی های آنها از پیش بینی می شود.

اما یک مطالعه جدید توسط Energy and Environment Economics (E3)، نخستین  برق خورشیدی و یک ابزار نرم افزاری فلوریدا شرکت تمپا الکتریک (TECO) و حمایت شده توسط First Solar نشان می دهد که در سطوح نفوذ بالا

برق خورشیدی  می تواند همان انعطاف پذیری را فراهم کند که گیاهان گاز طبیعی ارائه و در انجام این کار، نه تنها باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای کل سیستم می شود، بلکه موجب صرفه جویی در هزینه برای ابزار و در نهایت نیز مشتریان می شود.

Mahesh Morjaria ، نویسنده گزارش و  VP، توسعه سیستم های PV در اولین برق خورشیدی توضیح داد که چرا دیگر فناوری های تولیدی با سناریو “باید” راضی نیست

وی گفت: “این بیشتر یا کمتر مانند [خورشید است] می گوید:” سلام من می توانم برق خورشیدی  را به همان اندازه که من می خواهم تولید کنم و بقیه شما انعطاف پذیر … من می توانم مزاحم شما باشم، اما شما انعطاف پذیر است ” من نیز انعطاف پذیر خواهد بود، رابطه بهتر کار می کند، آیا فکر نمی کنید؟

مدلهای مطالعه یک سیستم ابزار دقیق – TECO – و نمونه کارخانه تولید آن برای بررسی ارزش اقتصادی استفاده از

برق خورشیدی به عنوان یک منبع انعطاف پذیر، بررسی چهار حالت برق خورشیدی : “باید”، “قابل تعویض”، “ارسال پایین” و ” انعطاف پذیری کامل. ”

در سطح نفوذ بیش از ۲۰ درصد در سیستم TECO، کاهش خورشید می تواند توسط بیش از نیمی از حرکت از حالت Curtailable به حالت برق خورشیدی کامل خورشیدی کاهش یابد. این به دلیل کاهش هزینه های سوخت، هزینه عملیات و تعمیر و نگهداری، و انتشار گازهای گلخانه ای، باعث افزایش ارزش افزوده می شود.

آب و برق با نفوذ خورشید  در حال حاضر برق خورشیدی  را خنثی می کند، یعنی فقط آن را قطع می کند که شبکه به آن نیازی ندارد. زمانی که خورشید پیش بینی می شود که برق خورشیدی بیشتری تولید کند، شبکه نمی تواند از آن استفاده کند، مثلا در یک روز بهاری زمانی که بار کم است می گویند، بسیاری از خدمات آب و برق فقط قصد کاهش آن را دارند.

مورجاریا گفت: “و این برق خورشیدی  تمام شده است.

در عوض مطالعه نشان می دهد که آب و برق می تواند از خورشید برای ارسال فرود استفاده کند.

“اگر من باید کاری انجام دهم که در آن نیاز به کاهش میزان برق خورشیدی  داشته باشم می توانم آن را پایین بیاورم و بنابراین اعزام به سمت پایین در واقع برق خورشیدی  بیشتری را جذب می کند، زیرا در حال حاضر تعهد نسل های حرارتی را انجام نمی دهید،” مورجیا توضیح داد نسل حرارتی در شکل بالا در اواسط روز کاهش می یابد

او گفت: “سپس در شب عصر، یک نسل شتابزده از نسل وجود دارد و همه چیز در آن قرار دارد، زیرا تولید حرارتی می تواند این کار را انجام دهد و برق خورشیدی به همان اندازه که بتواند کمک می کند.”

کامل انعطاف پذیری

مورجاریا گفت: در سناریوی کامل انعطاف پذیری، مطالعه نشان می دهد که این ابزار حتی می تواند نیاز به تولید بخار گاز را از بین ببرد و استفاده بهتر از برق خورشیدی را به دست آورد، بنابراین “شما می توانید ارزش بیشتری از آن کسب کنید.”

یک راه بهتر برای استفاده از برق خورشیدی است، زیرا” شما بار را برای نسل های حرارتی کاهش می دهید تا اتاق های سر و صدا ایجاد کنید. ” در مواردی که آب و برق خدمات بار بالا و یا پایین تر از حد انتظار، انتظار می رود مورد نیاز است

مورجیانا گفت: منافع اقتصادی کار این راه وجود دارد

“اگر شما یک ابزار یکپارچه هستید، می توانید به وضوح ببینید اگر من کارخانه های این کار را انجام می دهند، من در واقع نه تنها کاهش انتشار گازهای گلخانهای دی اکسید کربن، بلکه منفعت را برای مشتریانم افزایش می دهم … نیروگاه برق خورشیدی های حرارت کمتری می شکنم و توانایی بیشتری برای افزایش نفوذ خورشید دارد. ”

بازارها برق خورشیدی مشکل هستند

مورجیا گفت که هدف مطالعه این است که خدمات و اپراتورهای شبکهای نشان داده شود که ما فناوری را برای اجازه دادن به گیاهان انرژی مجاز مجزا (باد می تواند این کار را نیز انجام دهد)، ارائه می دهد منابع انعطاف پذیر برق خورشیدی است که شبکه نیاز به آنها را دارد.

“راه دیگر رویکرد [شبکه] این است که بگوییم اگر اضافه کنیم خورشید و برق خورشیدی  انعطاف پذیر است پس مطمئن شوید که می توانید آن را کاهش دهید اما از سوی دیگر می توانید انعطاف پذیری برق خورشیدی  را فراهم کنید، بنابراین برای ایجاد انعطاف پذیری برق خورشیدی به اندازه نسل بعدی حرارت لازم نیست و از این رو شما می توانید بیشتر خورشیدی ، که یک چرخه فضیلت است که سیستم را قادر می سازد هزینه های بیشتری دارد برق

, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چگونگی تجزیه و تحلیل لبه، در یک آینده قابل نیرگاه خورشیدی تجدید پذیر
نوشتهٔ بعدی
چگونه پنل های خورشیدی کار می کنند؟

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست