نیروگاه خورشیدی،در بیمارستان سنت فرانسیس

نیروگاه خورشیدی، هزینه های بیمارستان سنت فرانسیس را کاهش داد

نیروگاه خورشیدی، هزینه بیمارستان سنت فرانسیس را کاهش داد

نیروگاه خورشیدی مصرف انرژی، هزینه های بیمارستان سنت فرانسیس را کاهش خواهد داد

بیمارستان سنت فرانسیس و مرکز پزشکی هارتفورد، کانت، به عنوان بخشی از تلاش مداوم خود برای کاهش مصرف انرژی و هزینه ها، یک نیروگاه خورشیدی فتوولتائیک نصب کرده است که به تأمین سلامتی برای هر دو هدف کمک خواهد کرد.

نیروگاه خورشیدی پیش بینی می کند تولید بیش از ۵۳۵،۰۰۰ کیلووات (کیلو وات) تولید برق سالانه و ۶۰۰،۰۰۰ دالر در صرفه جویی های انرژی پیش بینی شده در طول ۲۰ سال و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای باشد.

شامل ۱۴۸۵ پانل، آرایه خورشیدی طبقه چهارم پارکینگ بازدید کننده را پوشش می دهد که یک منطقه سقف است که برای وسایل نقلیه تعیین نشده است.

این پروژه از طریق کمک مالی از برنامه اعتبار انرژی تجدید پذیر (ZEREC) کانکتیکات (ZREC) در همکاری با تامین کننده انرژی تجدید پذیر Soltage LLC تأمین شد.

از طریق توافقنامه فروش و خدمات خورشیدی، Soltage مالک و کارخانه نیروگاه و فروش برق را با هزینه کم به Saint Francis برای ۲۰ سال آینده خواهد برد. بر اساس قرارداد با Soltage، هیچ هزینه ای برای Saint Francis برای خرید و نصب پانل های فتوولتائیک وجود ندارد.

رابرت J. Falaguerra، معاون رئيس جمهور از امکانات، خدمات و ساخت و ساز در Saint Francis می گوید: “این پروژه برنده برنده است.” “ما صرفه جویی در انرژی، پول و فناوری سبز است که به حفاظت از محیط زیست کمک می کند.”

جسی گروسمن، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Soltage می گوید: “این پروژه تولید انرژی خورشیدی توزیع شده در برق تمیز برای سنت فرانسیس با هزینه ای پایین تر از میزان وسایل مورد نیاز است.”

گراسمن می گوید: “با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، بیمارستان بهبود شرایط بهداشت محیط محلی را برای جامعه ای که در آن خدمت می کند، می گوید.

این پروژه بیش از ۲۷۵،۰۰۰ پوند دی اکسید کربن، ۴۵۸ پوند دی اکسید گوگرد و ۲۷۷ پوند دی اکسید نیتروژن سالانه را از بین خواهد برد.

طرح پانل خورشیدی آخرین تلاش چندین کار صرفه جویی در انرژی توسط سنت فرانسیس است. در سال ۲۰۱۲، یک سوخت UTC Power PureCell برای کاهش هزینه های انرژی نصب شد، قابلیت اطمینان عملیاتی را افزایش داده و به یک محیط پاکیزه کمک کرد.

سنت فرانسیس با تولید توانایی در محل با سلول های سوختی، جلوگیری از انتشار بیش از ۹۳۹ تن دی اکسید کربن در سال است.

, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مانیتورینگ نیروگاه خورشیدی
نوشتهٔ بعدی
ارتقاء نیروگاه خورشیدی، شرکت برق سمنان

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • عبدالحمیدرضائیان
    آوریل 2, 2019 2:37 ق.ظ

    باسلام درود خدمت،شما بزرگواران ودوستدار انرژی پاک و محیط زیست.
    اینجانب آمادگی دارم درصورت تامین تجهیزات کامل سیستمهای آفگرید وآنگرید باتوجه به تجربه های کاری ام برای، منازل روستایی
    و شهری نیروگاهای پنج کیلو واتی با کمک وهمراهی کمیته امداد ،بهزیستی،بانکهای عامل و توزیع برق شهرستان تربت جام جهت فقر زدایی و کمک به اقتصاد مناطق محروم و مرزی تربت جام و تایباد وصالح آباد و باخرز و نیلشهر،و حومه در غالب دریافت نمایندگی
    از آن شرکت محترم را نصب و راه اندازی نمائیم .درشهر ما یعنی تربت جام هیچگونه نمایندگی دراین زمینه وجود ندارد.
    باتشکر رضائیان
    ۰۹۳۵۹۵۳۶۸۷۳

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست