۵۲۰ نیروگاه خورشیدی مددجویان امداد در کرمان

۵۲۰-نیروگاه-خورشیدی-مددجویان-امداد-در-کرمان-

رئیس کمیته امداد با اشاره به ایجاد پنل‌های خورشیدی پنج کیلوواتی برای افراد تحت پوشش این نهاد در استان کرمان، گفت: در این راستا ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی برای مددجویان آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدپرویز فتاح در سفر به استان کرمان در دیدار با محمدجواد فدایی، استاندار کرمان از رشد دو برابری پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری به مددجویان و نیازمندان در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از صندوق کمیته امداد با سقف پنج میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اجرایی شدن تمامی مصوبات دیدارهای گذشته با استاندار کرمان، افزود: ایجاد پنل‌های خورشیدی پنج کیلوواتی در جنوب استان کرمان با مشکلاتی روبرو بود که در حال حاضر تمامی این مشکلات برطرف شده و ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی آماده افتتاح است.

فتاح در خصوص ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان کرمان برای محرومان گفت: این واحدها به صورت دو دسته پنج هزار واحدی از سوی کمیته امداد برای افراد تحت حمایت و از سوی بنیاد مسکن برای محرومان احداث می‌شود.

وی بابیان اینکه در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان استان کرمان پرداخت شد، تاکید کرد: با توافقات موجود در استان کرمان برای سال ۹۸ وضعیت بسیار خوبی را برای این استان ارزیابی می‌شود.

رئیس کمیته امداد همچنین با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان دیدار کرد.

فتاح در این جلسه با اشاره به رصد دائمی وضعیت مددجویان کمیته امداد در استان کرمان، افزود: بر اساس آمار اعلام شده، عملکرد کمیته امداد استان کرمان در تمامی حوزه‌ها خوب است.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم استان کرمان با برنامه‌های این نهاد، از رشد ۴۰ درصدی کمک‌های مردم استان کرمان به کمیته امداد در سال ۹۷ خبر داد و بیان کرد: مردم استان کرمان سال گذشته با مشارکت در برنامه‌های مختلف کمیته امداد، ۹۵ میلیارد تومان کمک در اختیار کمیته امداد قرار دادند که ۶ درصد بیش‌تر از میانگین کشوری است. همچنین مردم کرمان دو میلیارد تومان از طریق کمیته امداد به سیل‌زدگان کمک کردند که قابل تقدیر است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه در بحث وام اشتغال نیز عملکرد کمیته امداد استان کرمان بسیار خوب است، گفت: سال گذشته ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد استان کرمان به مددجویان پرداخت شد که جذب تسهیلات اشتغال در استان سال گذشته ۱۱۷ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در کل کشور حدود ۲,۵۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد، ادامه داد: این مبلغ امسال با رشد سه برابری به حدود شش هزار میلیارد تومان می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان نیز در این دیدار از اقدامات کمیته امداد در رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان تقدیر کرد و گفت: فعالیت‌های کمیته امداد در راستای اهداف بنیانگذار انقلاب اسلامی برای کمک به محرومان جامعه در خورد توجه است.

وی همچنین از امدادرسانی این نهاد به سیل‌زدگان کشور تشکر کرد و خواستار ادامه روند کمک‌ها تا رفع همه آلام و جبران خسارت سیل‌زدگان شد.

منبع : مهرنیوز

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مزایای انرژی خورشیدی برای کسب و کار چیست؟
نوشتهٔ بعدی
تأمین ۲۰ درصد برق مصرفی ارگان های عمومی و دولتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست