انرژی خورشیدی میتواند شغل بیشتری ایجاد کند

انرژی خورشیدی میتواند شغل بیشتری ایجاد کند

انرژی خورشیدی میتواند شغل بیشتری ایجاد کند

یکی از مقامات دولتی گفت که توان خورشیدی می تواند کارهای بیشتری را نسبت به تولید انرژی برق اتمی و زغال سنگ ایجاد کند.

موسسه اقتصاد و تجارت صنعت کره (KIET) در گزارشی در مورد ایجاد شغل های خورشیدی در چهارمین دوره انقلاب صنعتی گفت که در حالیکه نیروگاه های حرارتی هسته ای و متعارف واقعا به استخدام معنی داری نمی رسند، یک میلیون دلار سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی می تواند به گفته Yonhap، در حدود ۱۵٫۷ موقعیت جدید ایجاد می شود.

گفت که تفاوت این است که به دلیل مانع ورودی نسبتا کم برای تولید برق خورشیدی است.

KIET گفت که مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ توسط موسسه انرژی اتمی انجام شده در ایالات متحده انجام شد نشان داد که برای هر ۱۰۰۰ مگاوات برق تولید شده توسط یک نیروگاه اتمی، ۵۰۰ موقعیت ایجاد شد، در حالی که تعداد مربوط به انرژی خورشیدی ۱،۰۶۰ شغل بود. برای تولید برق حرارتی زغال سنگ، ۱۹۰ شغل ایجاد شد.

 

مزیت های انرژی خورشیدی

این اعلام کرد که مزیت های انرژی خورشیدی در مقایسه با سایر شکل های تولید انرژی این است که حتی شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) می توانند وارد بازار شوند.

موسسه گفت: “توان خورشیدی نیازمند اقتصاد مقیاس است، اما تکنولوژی مورد نیاز و محدودیت های موجود در امکانات بسیار کمتر از قدرت هسته ای و حرارتی است.”

علاوه بر این، گفت که در حالی که نیروگاه های هسته ای و حرارتی نیاز به زیرساخت های قابل توزیع قابل ملاحظه ای دارند و ممکن است ناکارآمد باشند، انرژی خورشیدی می تواند به مراکز جمعیتی نزدیک تر شود که می تواند نیاز به کابل های انتقال قدرت را کاهش دهد.

این اشاره کرد که پنل های خورشیدی را می توان به آسانی در خانه ها و دفاتر نصب کرد، بدون اینکه نگران باشند که می تواند به محیط زیست آسیب برساند. در هنگام ساخت نیروگاه های هسته ای یا حرارتی، این به هزینه کمتری برای کاهش تنش تبدیل می شود.

KIET سپس گفت که در حالی که هزینه های مربوط به تولید انرژی خورشیدی در سال ۲۰۱۰ به میزان ۵۰۰ وات (۰٫۴۴ دلار آمریکا) در هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) انرژی در سال بود، این میزان به طور میانگین سالانه به میزان ۲۰ درصد کاهش یافته و باید حدود ۵۰-۶۰ برنده کیلووات ساعت در سال ۲۰۲۳٫

 

در آخرین گزارش گفته شده است که انرژی خورشیدی سودمند است زیرا بیشترین قدرت را در طول دوره های مصرف اوج تولید می کند.

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پنل خورشیدی قابل حمل در عشایر
نوشتهٔ بعدی
عملکرد نیروگاه دیزل خورشیدی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست