طراحی پیشرفته الکترونیک برای کاربردهای خورشیدی

طراحی پیشرفته الکترونیک برای کاربردهای خورشیدی

طراحی پیشرفته الکترونیک برای کاربردهای خورشیدی

طراحی پیشرفته الکترونیک طراحی برنامه های تأمین انرژی خورشیدی (برق الکترونیک) به صنعت کمک خواهد کرد تا فناوری جدیدی را برای بهبود دستگاه هایی که به عنوان ارتباط مهم بین آرایه های خورشیدی فتوولتائیک (PV) و شبکه برق فعالیت می کنند، توسعه دهند.

با توجه به این که تمام برق تولید شده توسط PV باید از یک وسیله الکترونیکی برق عبور کند، این فرصتی برای نوآوری و کشف برنامه های جدید است که هزینه های کمتری را ارائه می دهند، خدمات پیشرفته ای را برای افزایش طول عمر و کاهش هزینه های ادغام شبکه فراهم می کنند.
این راه حل های سخت افزاری به منظور کاهش هزینه های طول عمر PV کارخانه، افزایش توانایی برای کنترل جریان مستقیم PV در زمان واقعی و افزایش مقدار انرژی خورشیدی در شبکه برق کشور است.

اطمینان و انعطاف پذیری شبکه برق کشور

پروژه های برق الکترونیک قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری شبکه برق کشور را بهبود می بخشد با بهبود نقطه اتصال بین خورشید و شبکه. این طرح های الکترونیک قدرتمند جدید و مقرون به صرفه انرژی را کنترل می کند و در نهایت از طریق میکروپردرهای انعطاف پذیر عرضه می شود. علاوه بر این، الکترونیک قدرت پیشرفته خورشیدی به اطمینان از قابلیت اطمینان مشتری در هنگام بالا رفتن سطح نفوذ خورشید کمک خواهد کرد.

, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ایران، بزرگترین مزرعه خورشیدی با ظرفیت ۱۰۰۰ مگاوات
نوشتهٔ بعدی
ساختار سلول خورشیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست