چادر خورشیدی قابل حمل 

چادر خورشیدی قابل حمل 

چادر خورشیدی قابل حمل

PowerMod   فکر می کنم از زلزله ای که در تاهیتی اتفاق افتاده است یا خسارات ناشی از ویرانی ها مانند کاترینا؛ یا سقوط هواپیما اخیر که بسیاری از زندگی را در بر داشت. با بلایای طبیعی که  در همه نواحی زمین به طور غیر منتظره اتفاق می افتد، تقاضای شدید برای منابع قابل حمل وجود دارد که می تواند تلاش های نجات را بسیار آسان تر و موفق تر کند. و به این ترتیب، PowerMod – چادر خورشیدی قابل حمل جدید آماده برای کمک به کارهای امداد رسانی به قربانیان فاجعه می آید
خطرات منابع انرژی متعارف
از مشکلات و خطرات در حمل سوخت معمولی فکر کنید. و هزینه های بالا برای تهیه و ذخیره سوخت تنها به سناریو افزوده می شود ، انتشارات سمی و خطرات آتش سوزی را پیش بینی کنید! سر و صدا ژنراتور اضافه شده به غواصی و آسیب های ناشی از قربانیان، تنها ناپذیر بودن سوخت معمولی را برای کارهای نجات تقویت می کند.

منابع انرژی قابل تجدید برای کارهای امدادی

امروزه منابع انرژی غیر متعارف و تجدید پذیر گزینه های مناسب برای نیازهای انرژی کار نجات هستند. آنها با حداقل هزینه در دسترس هستند و خطراتی که سوخت معمولی معمولا در آنها وجود دارد. با توجه به اینکه انرژی خورشیدی و انرژی باد اکنون قابل حمل می شوند، جای تعجب نیست که آخرین بچه در بلوک برای کمک به کار نجات، چادر خورشیدی قابل حمل است.

ویژگی های چادر خورشیدی قابل حمل

PowerMod ساده ترین نوع سرپناه – سقف ۲۰ × ۲۰ پا از پانل قابل انعطاف است. پنل انعطاف پذیر با استفاده از پارچه های سبک وزن خورشیدی FTL و سلول های خورشیدی نازک Ascent Solar ساخته شده است. این مرکز توسط یک قطب پشتیبانی می شود. این توان خروجی ۴٫۵ کیلووات ساعت در روز را فراهم می کند. این حدود ۱۶۵ پوند وزن دارد. این می تواند در ۱۵ دقیقه جمع شود و برای جمع آوری آن بیش از ۲ نفر نیاز ندارد.

مزایای چادر خورشیدی قابل حمل

انرژی استفاده شده از انرژی خورشیدی است که هیچ خطر آتش سوزی و یا گازهای سمی ندارد، هزینه های زیادی برای صرفه جویی در امداد و نجات وجود دارد. این کار با صرفه جویی انرژی تمیز، با هزینه کم کار می کند. این قدرت کافی برای اجرای ملزومات مانند چراغ، طرفداران، لپ تاپ ها، یخچال و فریزر، تجهیزات AC و برای روشن کردن باتری ها، شارژ تلفن همراه و غیره فراهم می کند. این چادر خورشیدی قابل حمل  و سبک وزن است و تنها نیاز به ۲ نفر و ۱۵ دقیقه برای مونتاژ است و به نظر می رسد تمیز و بی نظیراست.

چشم انداز بلند مدت

روند اخیر نشان می دهد که کارهای امدادی سریع و مطمئن در هر فاجعه ای مهم است. هنگامی که مراقبت و دلسوز نیاز به ساعت است، انرژی تجدید پذیر منبع چادر خورشیدی قابل حمل مناسب ترین پاسخ به آن است. بدون شک PowerMod نقش مهمی در کارهای نجات آینده ایفا خواهد کرد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لزوم احداث نیروگاه‌های خورشیدی در سمنان
نوشتهٔ بعدی
مزایای استفاده از انرژی خورشیدی

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست