ذخیره انرژی در کالیفرنیا در حال حاضر برای به دست آوردن چطور است؟

ذخیره انرژی در کالیفرنیا

ذخیره انرژی در کالیفرنیا در حال حاضر برای به دست آوردن چطور است؟

کالیفرنیا اخیرا با تنظیم یک هدف برق ۱۰۰ درصد بدون کربن بلندپروازانه، به کشورهای دیگر، استان ها، شهرها و شرکت های سراسر جهان در سراسر جهان پیوست. این یک نقطه عطف است، نه به این دلیل که کالیفرنیا اولین کسی بود، بلکه دلیل آن بزرگترین است. این کشور به عنوان رتبه پنجمین اقتصاد جهان شناخته می شود.

به دست آوردن ۱۰۰ درصد برق بدون کربن به معنای زیاد باد و خورشید است. در کنار تقاضای انعطاف پذیرتر، تقسیم انرژی تجدیدپذیر در کنار آن، ذخیره انرژی بیشتر در شبکه کالیفرنیا، ذخیره انرژی اضافی پاکیزه است که در آن برنامه برنامه انعطاف پذیری دولت (SGIP) قرار دارد.

SGIP باعث افزایش سطح ذخیره سازی انرژی شده است، همه در نظر گرفته شده برای کاهش انتشار کلیه گازهای گلخانه ای کالیفرنیا (GHG). اما آیا کار می کند؟ معلوم می شود: نه خیلی خوب.

در ماه گذشته، کميسيون خدمات شهری کالیفرنيا (CPUC) در قالب ارزيابي تأثير ذخيره ذخيره پيشرفته انرژي SGP 2017 خود پاسخ داد و نتايج صاف بود.

نسخه ۲۰۱۷ این گزارش، مانند نسخه ۲۰۱۶، نشان می دهد که سیستم های ذخیره انرژی در کالیفرنیا، میزان تولید گازهای گلخانه ای را در پروژه های مسکونی و غیر مسکونی افزایش می دهند. این فقط یک مشکل کالیفرنیا نیست این به توافق در حال افزایش می رسد که تا کنون، بهره برداری از ذخیره انرژی باعث افزایش انتشار گازهای گلخانه ای می شود.

برای ذخیره انرژی ذخیره سازی، شیطان در جزئیات شارژ / تخلیه است

ارزیابی تأثیرات ۲۰۱۸ SGIP اثرات GHG را با استفاده از انتشارهای حاشیه ای برای هر ساعت از سال مورد بررسی قرار داد. این به این دلیل است که هر بار باتری شارژ می شود، مقدار کل تقاضا را در شبکه افزایش می دهد؛ هر بار که آنها تخلیه می شوند، تقاضای کل شبکه را کاهش می دهند.

این افزایش و کاهش تقاضای ناشی از ذخیره سازی تأثیر مهمی بر نیروگاه حاشیه ای دارد که مورد نیاز برای دیدار با آخرین کیلووات ساعت از تقاضا است. این که آیا ژنراتور حاشیه ای یک مزرعه باد یا مزرعه خورشیدی یا یک نیروگاه فسیلی است، به نوبه خود دارای پیامدهای انتشار عمده ای است.

علاوه بر این، ذخیره انرژی با کاهش هزینه های بهره وری همراه است. انرژی الکتریکی کمی بیشتر می شود که “به” برسد تا هر کیلووات ساعت برق تولید شود.

بنابراین، برای ذخیره سازی انرژی برای پاکسازی عمل آن، انتشار گازهای حاشیلی که در هنگام تخلیه جبران می شود، باید حداقل برابر با انتشار گازهای حاوی تولید شده در هنگام شارژ (از جمله در نظر گرفتن زیان های RTE) باشد.

با این حال، ذخیره انرژی تا به حال راهی برای ارزیابی و تصمیم گیری نداشته است. CPUC، کارکنان آن و شرکت کنندگان در این گروه کار سختی را برای تغییر آن انجام داده اند.

تمیز کردن ذخیره انرژی کالیفرنیا با یک سیگنال GHG

برای روشن شدن، نه CPUC و نه ذخیره انرژی باید به هیچ وجه برای افزایش انتشار گازهای گلخانه ای مشخص نشود. این یک چالش ملی است. مطالعه تاثیر کالیفرنیا در سال ۲۰۱۷ با بهره گیری از ارزش سالیانه داده های عقب مانده انجام شد. در زمان واقعی، اپراتورها و تنظیم کننده های ذخیره انرژی هیچ راهی برای تصمیم گیری های آگاهانه ای نداشتند.

از آنجا که کمبود داده ها مشکل بود، CPUC گروه کاری سیگنال GHG را برای پاسخ به یک سوال مهم دو بخش تشکیل داد: الف) آیا یک سیگنال به خوبی طراحی شده برای ذخیره انرژی باعث ذخیره انرژی می شود؟ ب) تأثیرات بعدی در مورد مشتریان، از جمله تاثیرات قبض برق چیست؟

گروه کاری هزاران مورد سناریو را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد، کلاس های مشتری های مختلف، انواع پروژه ها، مناطق آب و هوایی، ساختارهای نرخ (از جمله نرخ های جدید استفاده از زمان مصرف در نظر گرفته شده برای دولت و خدمات آن)، و استراتژی هایی برای چگونگی تنظیم شرکت های ذخیره انرژی زمان شارژ / تخلیه

این گروه کار بر اساس داده های واقعی مشتری، داده های واقعی انتشارات و الگوریتم های واقعی ارسال برای ارزیابی عملکرد سیستم انرژی بود. به طرق مختلف، گروه کاری یک استاندارد طلای برای ارزیابی انتشارات را تعیین می کند که سیاست گذاران و مجلات مورد نظر نیز می توانند از آنها یاد بگیرند.

نتایج هیجان انگیز بود. برخی از نتایج کلیدی عبارتند از:

با اطلاعات و انگیزه های مناسب، سیستم های ذخیره انرژی را می توان برای کاهش انتشار خالص ارسال کرد.
در حقیقت، مسیرهای بالقوه فراوانی وجود دارد که به آنجا برسد. در سراسر طیف گسترده ای از استراتژی های کاهش آلودگی – از قوانین ساده از ممنوعیت زمان کثیف روزانه، به تکنیک های پیچیده و بهینه سازی چندین ملاحظات – تعدادی از همه مدل سازی اجرا می شود که باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به میزان ۴۰۰ درصد با سیگنال GHG در مقابل بدون آن.
تقریبا در همه موارد، همکاری بهینه سازی برای اقتصاد مشتری و انتشار در زمان واقعی با استفاده از پیش بینی کیفیت – یک استراتژی که ما در WattTime تماس بگیرید کاهش خودکار انتشار (AER) – قادر به کاهش یا حتی حذف انتشار در حالی که حفظ صرفه جویی در هزینه مشتری و سایر انرژی گزاره های ارزش ذخیره سازی (به عنوان مثال، کاهش هزینه تقاضا، آربیتراژ نرخ استفاده از زمان).
به عبارت دیگر، اضافه کردن یک سیگنال GHG در کنار نرخ به روزرسانی زمانبندی، بالقوه است که هزینه های مصرف کننده هزینه های ذخیره سازی را همانند یا ارزان تر نگه دارد، در حالی که تبدیل انرژی ذخیره سازی از یک تکنولوژی آلاینده،

, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چه زمانی باید برای آب آشامیدنی بخار آب و پانل های خورشیدی را مخلوط کنیم ؟
نوشتهٔ بعدی
چگونگی تجزیه و تحلیل لبه، در یک آینده قابل نیرگاه خورشیدی تجدید پذیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست